Friday, May 7, 2010

yes, akhirnya dapat buat template

semalam akhirnya aku dapat tukar template.setelah lama berusaha,aku akhirnya dapat tukar template yang masih belum aku berpuas hati sepenuhnya kerana tak menepati standard. faham ker ayat ini?

aku sebenarnya tak tahu nak tulis apa untuk hari ini?

banyak sebenarnya , apa yang aku simpan di dalam hati. nak luah kat sini ke tak?

kalau tulis bodoh , banggang, babi, boleh ker?

nak maki 2 orang boleh tak?

aku tak tahu...........

boleh bagi tahu tak?

1 comment:

  1. boleh jer kalu nk maki2...tapi toksah r mencarut lebih2. setakat bangang, babi, bodoh ok kot. tapi kalu dah sampai mencarut2 sebut yang sulit2 tue rase tak best plak nk bce. tmbh2 bila tajuk blog punye lah sopan dan sejuk mata pandang.

    -sekadar pandangan-

    ReplyDelete