Wednesday, May 5, 2010

aku nak puji diri sendiri

poyo jer tajuk. apa yang dipuji?

tengahari ni jer dapat menghadap blog yang pakai templete yang sangat buruk ini. aku sekarang sedang nak upgrade template. belajar berkali kali, tak paham 2 jugak. ari ni hari yang agak sibuk. jadi di waktu senggang ini, aku di beri ruang dan peluang untuk menulis di sini.

aku anak sulung yang manja. memang la.aku mengaku.masih kecik lagi, aku selalu ambik upah tolong jiran buat kerja rumah. lepas la kalu nak beli chakedes. nak minta duit dari mak , aku tahu adik adik ramai, jadi aku tak mengharap sangat. cari ketam, cari belangkas,kat pantai sampai nak gigit di ular,aku pernah laluinya.aku diajar seperti anak yang normal walaupun keadaan aku macam ini. sebab tu masa kecil aku ada perasaan , ayah aku tak sayang aku.MASA KECIL OK.cuma bila aku dapat no tiga teratas kat kelas, baru ayahku bg hadiah, yang aku simpan sampai sekarang. walaupun tak mahal, aku dah bangga giler masa itu. aku memang malas nak buat kerja sekolah, kalau buat pun mesti depan tv.ayah selalu membebel. kalu tak siap,awal 2 aku g sekolah mintak buku kawan2. copy sebijik 2 . sampaila aku belajar kat universiti. tapi aku tak copy sebijik2. mana yang aku berkenan jer.pada kawan kawan yang aku mintak bahan asingment , terima kasih.sekarang aku dah tamat belajar dan insyallah akan sambung degree. ada lagi ke kawan kawan yang nak bagi bahan assingment lepas ini.

ok sekian saja jer pujian aku untuk kali ini. tak suka?menyampah ?sila abaikan bacaan anda dan cepat cepat klik x .

aku saja tulis tentang diri aku, sebab ini blog ini. hehehe


aku pun tak tahu kenapa aku tulis macam ini..........

No comments:

Post a Comment