Monday, May 10, 2010

masih masih rawan

ceh...........jiwang punyer tajuk.dua hari melayan entry yang penuh dengan amukan emosi yang telah lama larut delam kesedihan.layan jer la.

untuk en. teddy yang gemuk -gedepol(aku dah benci ,jadi aku bagi gelaran buruk)

selama ini aku cukup bersabar melayan perasaan sayang aku padamu
aku jadi tempat kau haburkan kebencian
aku jadi tempat kau lepaskan kesunyian

malam tadi aku jadi tempat kau luahkan perasaan sedih kau dicurangi
kau kata apa salah kau
aku diam............
kau cakap aku tak mengerti perasaan orang yang dicurangi
memang ............aku tak kan mengerti
dan aku tak perlu mengerti.........

satu sahaja aku mengerti
perasaan aku bila kau yang curang...........
hahahaha
aku tak sedih
aku tak menangis
aku anggap tak ada apa yang berlaku.......
aku tak punya perasaan.......

perkataan -perkataan yang aku tulis ini
tidak dapat menluahkan apa yang sebenarnya.......
apa yang berlaku antara kita
perlu ker aku terus mendengar cerita kau dicurangi.........


paling kejam bila kau minta aku cara nak tackle balik si dia
paling bodoh aku terus menjawab panggilanmu
dan mengajar bagaimana cara nak tackle hati si dia.........

aku tahu kau takkkan baca semua ini
sb internet tempatmu selalu delay..
tapi sebab utama............
kau tak pernah ambil tahu perasaan aku...........

No comments:

Post a Comment