Wednesday, May 26, 2010

cerita waktu malam.

hari ini aku terbabas tahap ke lorong kecemasan. tidur lewat. bangun pun mesti lewat.6.20 baru terjaga. nasib baik bas  nadi agak lewat ketibaannya hari ini/ terima kasih nadiputra kerana menyokong kelewatan ku bangun tidur. kalu lewat , mesti terkejar takut punch kad menjadi warna garang.  aku memang tak suka warna ini.

aku rasa macam menghadapi sukar menlelapkan mata. jam pukul satu, still tak dapat tidur. macam macam posisi tidur aku bikin, mata tetap berdegil menuruti aturan tubuh.

banyak sangat  faktor yang buat aku tak dapat tidur. banyak masalah  dalam ini kepala.
malam 2 macam bosan jer. bukak fesbuk pun bagi makan kat pet aku jer. nak mandikan dia. bagi bunga kat member. tengok apa yang boleh beli lagi untuk sejahterakan aku punya pet.tgk status kawan, rasa nak komen , tapi malasnya nak menaip.

aku menulis. cerita yang terkadang aku buntu untuk kembangkan ideanya. entahkan aku cakap sendiri merasa, sendiri tak faham.
blog ini pun terasa aku beri makan( maksud aku tulis entry). bosan.banyak sangat sepatutnya tertulis kat blog ini, namun aku memang tak nak tulis.memang tak nak.bukan tak nak. aku malas.

esok malam tak bosan sebab balik kampung.yehaaa.....yehaa....

No comments:

Post a Comment