Monday, May 24, 2010

saya tanpa blog tiga hari

hari cuti saya langsung tak jengok blog. rasa malas sangat sangat. aku memang layan perasaan.

minggu ni memang tak der mood. sebab hati dan jiwa dah ada kat kampung. minggu ni nak balik kampung.balik kampung adalah perkara paling menyeronokan apabila berada di perantauan kan?

perasaan yang terluka ini benar benar menragut kebahagian yang sedang cuba dicipta. bukan sebab ada bf baru, tapi aku memang tengah nikmati zaman tak ada bf. tiba tiba jadi macam ni, aku jadi penasaran. entah , sendiri merasa, sendiri tak faham.

dua hari aku menggelak dari terima call dia dan balas sms. aku benar benar mahu jadi kuat berhadapan dengan situasi macam ni. betul betul rasa terseksa.bila dia sapa via fb atau ym, aku ignorekan saja.

aku mahu layan lagu shahir. kebahagian dalam perpisahan. ada ker kebahagian bila dah berpisah?
ada ok. mungkin caranya berbeza. datang dalam bentuk berbeza. rasanya cukup la selama ini jiwa aku terkorban.aku sedang mencuba.

doa kan ya kawan kawan.....

p/s : lepas ini mesti ada lagi entry jiwang.di sini tempat aku menghempaskan segala perasaan.

1 comment:

  1. mmg ade kbhagiaan bila dh berpish...klu xnk lukakan hti sendiri pilihlah jln y terbaik...semua orng boleh bercinta tp xsemua blh hadapi bila dh xboleh nk bercinta...

    horey..minggu tuk blk kg....tgk2 ayam,itik aku kt kg...mane thu kot2 boleh sembelih buat santapan aku....yuhuuu........jom.....

    ReplyDelete