Friday, May 21, 2010

10 ringgit

hati aku betul 2 sakit. duit 10 ringgit hilang macam tu jer.

cerita sebenarnya. malam si teddy mintak kol dia.ada hal mustahak. bila telefon , dia cerita kekasih dah start buat perangai.apa kena mengena dengan aku. tak ada tempat luahan.

katanya, apa dia buat dulu kat aku , jadi balik kat dia sekarang.
dah jarang sms dia.
dan tak angkat phone.
dulu ini situasi yang berlaku kat aku.

mintak nasihat konon. apa la orang macam aku boleh bagi nasihat.
aku pun hairan macam mana aku boleh tahan dengar luahan dia.
siap ada sunggestion lagi.
ya satu jer perkataan.
bodoh.
sumpah , aku tak tahu macam mana aku lalui situasi aku malam tadi.
blah......blah....aku dengar luahan dia.

terkeluar cerita macam maner dia curang dengan aku dulu.
aku betul 2 rasa cemburu dengan perempuan yang telah mengisi hatinya sekarang.

aku ingat boleh lupakan dia.
bila dah jadi macam ini, perasaan terluka kembali mengheret.
benar 2, terluka dan buat mood aku hilang.

sedar sedar kredit habis. 10 ringgit tu.
remuk rasa hati.

1 comment:

  1. la......baik transfer je kat aku seringit dua berbalaoi gak huhu

    ReplyDelete