Tuesday, May 18, 2010

untuk orang yang susah nak terima kasih.

wah hari nii sudah empat kali saya mengepos saya ni punyer entry.
kerana hari sungguh berasa bosan dan tension.

untuk orang yang tak mahu / tak susah ucap terima kasih.

ma aku selalu pesan, jadi orang yang diajar.
budi bahasa tu penting.
bila orang tolong kita ucap terima kasih.
bila orang bagi sesuatu,kata terima kasih.
jangan buat donno jer.

bukan susah pun.
just say it.
thank you.
terima kasih.
(tamil dan mandarin aku tak reti)
vano zeyas(spain, aku confom salah eja)

orang jahat jer, tak tahu ucap terima kasih.
ya lepas rogol, rompak , bunuh, tak kan nak ucap terima kasih......
kalu ada aku musykil perli ker apa?

jadi aku rasa macam jahat jer
kalu tak ucap terima kasih.....
pas tu boleh pulak buat rasa tak bersalah
siap boleh kenakan balik orang yang tolong kita..

kalau tak tolong, salahkan kita balik
woo..........tu dah lebih dari penjahat....

ok terima kasih kerana membaca entry aku sebelum ini, selepas ini, atau sedang membaca entry ini.

terima kasih juga kepada mereka yang buat aku rasa jadi orang cacat,buat aku sedar diri.

ya mungkin ada benarnya aku saja tak boleh terima apa yang orang normal fikir pasal orang cacat...
kena selalu tolong
suka menyusahkan....
membebankan kalian....
terima kasih sebab orang macam kalian banyak tolong orang cacat macam kami...

terima kasih kepada kerajaan ....
kerana bagi golongan kami bekerja....
terima kasih....

pada kawan kawan terima kasih....
untuk segalanya


pada ma (aku tahu takkan baca entry ini, kalau tak tunjuk)
terima kasih.....
jaga along
marah along
bagi makan minum
boleh terima anak cacat ini
along tahu
bukan semua ibu
boleh terima anak cacat
terima kasih....


Terima Kasih dan Bersyukur pada Allah kerana bagi aku nikmat kehidupan ini....
Tuhan.........aku hanya menumpang di bumiMu ini...


p/s : aku rasa macam baru menang anugerah.......
        kena buat ucapan macam ni

terima kasih ........

5 comments:

  1. bak kata allycate terima kasihhhhhhhhh..........

    ReplyDelete
  2. terima kasih kepada sesiapa yang menyokong .

    ReplyDelete
  3. sempat gak mataku bercermin dan berkabus membaca entry ko...terima kasihhh....

    ReplyDelete
  4. cermin sb aper?kabus kerana hujan ker?

    ReplyDelete