Monday, May 3, 2010

tidur lepas asar

mak aku kata kALU tidur lepas asar boleh jadi lupa ingatan.sekarang aku selalu rasa mengantuk pas balik kerja.jadi ,aku sering tertidur kadang 2 sampai pukul 8. ishhhhhh........buruk kan.dua minggu ini aku try tak tidur petang. jengah 2 fesbuk. men games petville. tgk adamaya. kadang kadang mcm boring jer cter ni. naseb baik ada lisa. sedap jugak mata nak tengok.

ari ahad di alamanda.peristiwa depan mata. ada la seorang budak kecik ni menangis. aku ingatkan si bapa ni nak pujuk anak dia supaya tak nangis lagi. rupa-rupanya terus dia lempang anak dia.aku salah tengok ker?supaya mata pandang kat si bapa tu. dah la budak tu kena lempang, kena TENGKING lagi. dah la betul 2 berada kat tengah alamanda tu. kot ya pun nak ajar anak , jgn la depan orang .aku cuma fikir si bapak tu panas barang. ya lah anak dia kan.mungkin tu caranya si bapak nak tunjuk ajar anak dia.ok, kalu sayang anak kena lempang kat depan orang.si mak pulak duno.tkt dgn laki dia kot.

knaper aku cter semua ni? aku cuma kesian kat budak tu. dan budak tu tak ada kaitan dgn budak tu.

No comments:

Post a Comment