Monday, May 3, 2010

menulis blog pasca waktu makan tengahari

ari ini aku sudah putuskan. ya aku terima tawaran ke texas. hujung bulan mei. semalam aku berkira kira mahu menolak. tapi hari aku bikin kejutan mahu pergi ke texas.yes texas.

aku tak nak tulis lagi pasal texas. nanti aku tulis balik bila ada mood.

knaper ari ini ari isnin? aku tak tahu kenapa mood aku masih lagi dalam keadaan bercuti. buat surat yang senang pun , kena print 2 kali.

bagaimana nak motivasikan diri lepas bercuti?aku tak ada jawapan. lagipun aku tak suka baca n dengar motivasi, kalau nak dengar kaunseling jauh sekali. kalau dengar pun masuk melalui udara sahaja. tak der nak melekat kat kepala otak. ya , aku memang sukar nak dengar nasihat orang, nak 2 kalau nasihat tu cuba nak jatuhkan aku. ada ker orang nak jatuhkan aku. tak der nya. anggap saja aku sedang mengperasankan diri.

soalan bodoh , awak ada masalah ker
saya cuma nak tolong awak,saya sayang awak , sebab tu saya nasihat awak
ok , kalu kita nak sayang org kita kena nasihat
NASIHAT...........
bukan membebel mcm haram jadah
nak ikut ke tak , terpulang kepada empunya diri
pas tu bandingkan dengan diri sendiri punyer perangai............
tu termasuk dalam kata nasihat ker
ok aku paham , cuma nak tunjuk contoh terbaik jer kan?

serius aku memang tak pandai nak nasihat
kalau minta nasihat aku memang tunggang langgang jadinya
sebab tu aku bukan nasihat dah,
terus marah 2
jangan minta nasihat aku
aku sekadar bagi pendapat boleh lagi, dan aku tak kan paksa orang ikut...........

No comments:

Post a Comment