Friday, May 14, 2010

entry putus cinta

kau yang bernama cinta
kau yang memberi rasa
kau yang ilhamkan cinta
hingga ku terasa indah........

petikan lagu yang terindah....

hai blogger reader semua?sihat?
rasa macam aku copy paste ayat orang jer.
gua harap lu orang sihat tahap rock gaban
eh...........eh...........tertiru ayat makissa........

ok balik kepada gaya penulisan aku.


aku terasa diri ini benar benar kosong. jiwa kacau.dalam hati ada air terjun.(sb dalam hati sedang menangis)
dah berkali kali ku tulis tapi tak mampu nak menerangkan apa yang sedang meracau otak yang tidak begitu betul kewarasnya.



hidup tak selalu indah, hati tak selalu gundah.........ayat dari novel anis ayuni............lupa tajuk.........

apa yang sanggup anda korbankan untuk cinta...........ayat cerita nur kasih...........

tapi sekarang aku sedang fikirkan penyataan yang akhir itu?

benar. sebenarnya aku tidak tahu menulis untuk menukarnya menjadi ayat di entry ini.

macam bodoh jer ayat yang aku tulis.........

5 comments:

  1. aku saman kau nanti.. tiada warna pelangi yang tinggal nanti! :)

    ReplyDelete
  2. ALA ALA TOK....JANGAN SAMAN.........tAK PER
    KALU tAK der Pelangi......Tukar hUJAN JE.........RIBUT ker.........Tsunami ker........:)

    ReplyDelete
  3. klu tukr hujan nt kumpln HUJAN lak y saman wakaka...cinta adalah satu taruhan...menang kalah belum tentu g....

    ReplyDelete
  4. aku tukar jadi sumi jerr..........miami ker .....
    honey cinta itu mcm pelangi......indah dapat dipandang..........tak dapat dikejar.........

    ReplyDelete