Friday, May 7, 2010

HARI JUMAAT MASA REHAT

hari jumaat yang syahdu, di waktu makan tengahari.aku tinggal bersama cik non.

nak buat blog jiwang ke tak?masih dalam fikiran.dah la hari kena balik liwat eh...........lewat sb kena jaga ofis.

bila sunyi macam ni , banyak perkara menghantui fikiran dan pandangan. seram jer.

mcm mener nak lalu basement sorang2?mcm mana nak g tempat tunggu bas? mesti x banyak kereta lalu park kat situ dah?dah hari ini jumaat...........

banyak pulak aku merungut.............
aku yang pilih kerja ni...........
tak adaorang  paksa aku isi borang SPA dulu.........
tak ada orang  paksa aku datang interviewwwwwwww................................

Sekarang aku faham dengan prasa "SAYA YANG MENURUT PERINTAH"

*tak jadi pulak aku nak berjiwang dalam blog hari ini*

No comments:

Post a Comment