Tuesday, July 6, 2010

saya sedang mencari cinta

atas saranan seseorang, saya nak buat iklan kat sini. ya saya sedang mencari cinta. kalau ayat kasarnya tak sanggup saya tulis. macam gatal pun ada. hihihi.. kata seorang kawan aku, kalau tak gatal , tak der la kita kahwin. opsss.......saya buat lagi.macam perigi cari timba pun ada jugak kan. zaman ini bukan  ada perigi yang cun lagi kan. kalau ada pun mesti dah tersorok kan , atau malu malu nak keluar.timba pun mesti dah berkarat kan.

rasanya saya sekarang tidak ketemu cinta . cinta hakiki kadang kadang jauh saya tinggalkan. cinta pada orang tua saya , alhamdulilah setakat ini masih terpelihara. doa kan saya agar sentiasa dekat sengan cinta hakiki. saya sedang cuba . perlahan lahan. untuk cinta pada tua saya, moga saya sentiasa kekal dengan sikap saya sekarang. walaupun saya tahu, apa yang saya buat tidak mampu membalas semua yang telah orang tua saya korbankan buat saya selama ini.dan tak terbalas pun kan.

ayoyo... lupa lupak pasal iklan tadi . saya sedang cari......
 berminat sila dial.....
atau e mail.........
 yes dah siap iklan.

3 comments:

  1. xgatal, xkawen - jgn smpai terlampau gatal kawen byk kali lak padahnya

    perigi cri timba - sekarang byk perigi buta, airnya dh kotor, timba pon byk yg bocor @ pecah

    perempuan yang baik untuk lelaki yang baik - tunggu jer masa nya.

    ReplyDelete
  2. perigi cri timba - sekarang byk perigi buta, airnya dh kotor, timba pon byk yg bocor @ pecah
    yup.... setuju sangat....
    baik jadi perigi yang malu malu kan...
    macam aku....hihihihihi....

    ReplyDelete