Thursday, July 1, 2010

entri untuk seseorang yang.........

serius . aku tak tahu nak kategorikan apa jenis manusia seorang ini. dah berkali kali aku ingatkan jadi diri sendiri. malangnya, dia ini cepat sangat berubah perangai. fantasi bukan main tinggi. kadang kadang tak padan dengan logik akal. macam mana tegur pun masih di tahap yang sama. sampai susahkan orang lain. bikin orang jadi malu.

aku memang manusia. iya iya la. mesti ada buat silap. cuma terkilan dengan orang macam ini.aku tak tahu nak tahu nak tulis apa lagi.
entah, harap dia berubah.

aku tak mahu tulis ayat ayat mencarut. tak guna ok. atau pun ayat ayat bodoh. supaya lepas segala kemarahan.aku masih boleh menjaga santun. ya . takut orang kata terlebih cakap, padah akibatnya.

kadang kadang orang macam ini, buat orang sakit hati. cukup cukup la. ada otak gunakan sebaiknya. Syukur Allah masih tak tarik kurniaan yang satu ini. jadi jaga sebaiknya.

No comments:

Post a Comment