Thursday, June 10, 2010

saya terlebih badget

bulan ni memang turun harga. bukan la. ayya.....tak tahu nak cakap apa.dulu selalu kena marah kalau bercakap pasal pasal tak ada duit ini. seseorang yang tak suka saya merungut pasal duit. ean keedal.dia memang tak suka merungut pasal diut. alih lih dia yang merungut sekarang ini. hehehehe. manusia tak berpisah dengan duit ok.cuma tahap obsesi kita terhadap duit berbeza.

wawawa....ini gara gara aku kena bayar duit lebih kerana repeat subjek dulu. hazard management. memang subjekini  aku sentiasa buat  berhazard. dan aku takut tahap ultraman kalau subjek ini gagal lagi dulu. tapi syukur, subjek ini dapat lulus dengan baik.seperti dalam entry yang terdahulu, aku memang tak tahu kena bayar sendiri kalau kita ulang subjek.

boleh tak saya tak turut perintah. tapi terpaksa saya bayar jugak.ok la. saya tak tulis pasal ini. tak janji..
mujur tuhan beri kelapangan dengan berita baik. ok. tahu nak tahu kan. perasan jer. nanti saya cerita .dan mujur duit simpanan masih ada.dan terpaksa meminta duit bonda tercinta.

No comments:

Post a Comment