Monday, June 14, 2010

bodoh

kalau dah bodoh tu mengaku jer la. aku bukan nak hina orang bodoh. sebab aku ada jugak benda bodoh aku buat . sakit hati jer. orang bodoh kalu tak nak mengaku bukan bodoh sombong dah. dah bodoh tahap ultraman . duk fire orang tapi last terkena kat diri sendiri.

kalau setakat bodoh atas kesilapan sendiri untuk kali pertama, boleh dimaafkan. tapi kalau dah berulang ulang, apa kejadahnya. macam haram jer punyer bodoh. sampai salahkan orang lain. memang patut apa yang kena kat kau sekarang. not learn from mistake anymore but learn from the best.

masalah lah sebenarnya kalau kita jumpa orang macam ini. yang teratur jadi up side down. tak nak dengar cakap orang, akhirnya.... sebenarnya dah lama aku pendam. aku tak kan mention nama orang kat blog. hint tu ada la. tak nak macam fasha. konon bf kena rampas, mention kat laman sosial. apasal tak jumpa terus jer orang tu.

sumpah apa yang ditulis tidak akan memadam api kemarahan aku ini. sia sia jer.ya la aku ini tak ada pelajaran tinggi. tak dapat degree first kelas.muka memang tak lawa. tak pandai bagi motivasi. ya ... yang aku pandai tulis luahan bodoh ini kat blog. aku malas nak layan dah.

aku tak kan jadi bidadari yang baik . yang datang tolong di saat kesusahan. yang asyik fikir benda benda baik jer.yang sentiasa ada untuk kau.

4 comments:

  1. aise..marah tahap power rangers nampak??? g minum ais bebanyak...bru sejuk sikit hehehe...

    ReplyDelete
  2. walawee ultrawomen sembur fire r... raksasa mne yg malang tue.. aduiiii....

    ReplyDelete
  3. raksasa tu tak bernama...kena fire tak mati jugak....
    ais pun boleh cair tengok raksasa macam ini....
    sebab raksasa jenis tak paham paham
    dipanggilnya kawan kawan dari planet marikh bersatu .... bergabung meletup...
    wakawakawaka....

    ReplyDelete
  4. bertsatu bergabung meletup weiiii ingat ni adam dan stacy ker ?

    ReplyDelete