Monday, June 21, 2010

dugaan lagi

sebenarnya tak ada niat nak tulis entry.esok sepatutnya yang jadi bahagia, sebaliknya  kesedihan mengisi perasaan sekarang. dah tak ada perasaan langsung. nak rasa feel happy tak ada .

rasa sedih sangat2. pertama masalah duit. tak pasal 2 asb terima penangan , dikeluarkan bahagian yang sepatutnya tersimpan tanpa diusik.rasa perit sangat. hanya Allah yang tahu.

kedua masalah bekalan air kat rumah ini. Ya Allah kecilnya air yang keluar dari paip. telefon maintance , ckp puspel punyer tanggungjawab. tel puspel , katanya kena tanya maintance. memang geram tahap ultraman kat maintance . langsung tak dijenguknya rumah . sumpah aku mamang nak maki. tapi tak nak la keluarkan segala perkataan yang jadi hak milik wanita ataupun lelaki.aku memang jenis tak kan desak orang.kalau satu kali cakap, tak ada tindakan aku pun pasrah.tak per la. gunalah air yang keluar. dah dua hari aku tak mandi rambut.

ketiga kaki tengah sakit sangat sangat. terseliuh. jalan yang tempang dah ni, jadi teruk sangat. esok naik pentas , mesti sakit sangat sangat. minta Allah bagi kekuatan, aku berjalan esok. walaupun aku tahu, setiap langkah memang terasa perit sangat sangat.

jadi orang cacat ini, memang silap sikit langkah akan membawa padah dalam pengerakan. tapi nak buat macam mana, aku kadang alpa dalam mengawal pengerakan


kalu rasa menyampah dengan entry ini, tolong jangan baca. aku cuma tak ada tempat nak menluah. entri buruk ini,saja tempatnya.

No comments:

Post a Comment