Thursday, June 3, 2010

perasan II

aku nak sambung cerita semalam. panggilan dari kawan lama pada dua hari lalu, buat aku marah. bukan marah pada dia. tapi marah pada seseorang yang suka buat onar.

selama ini aku memang perasan. dia suka perasankan dirinya. anggap dia jer yang lebih. cakap memang beratus ratus kali. siap sumpah lagi. dalam diam dia suka buat orang jauhkan diri darinya. entah. selama ini cuba aku fikir positif. menolak segala hambatan kejahatan yang menerjah kepala.

serius...apa yang aku tulis tidak dapat menghapuskan perasaan benci yang sudah lama bertandang.
serius....aku bukan baik.....dan memang bukan terbaik....
macam imiginasi yang selalu muncul dalam fikiran kau

p/s : teringin nak makan sotong......

2 comments:

  1. memang tak suka orang perasan. kalau dah keterlaluan cam tak sedar diri plak nanti.

    ReplyDelete
  2. kalu persan tak menyusahkan orang lain tak per k...ini dah libatkan orang lain pulak...sakit hati jer....

    ReplyDelete