Monday, June 7, 2010

cerita seminggu

sudah hampir seminggu aku duk di rumah sorang sorang. bosan tahap power rangers dan ultraman la. balik kerja tak ada sesiapa yang nak sembang. lepak lepak atas sofa sambil  on kan remote tv. layan dari satu cerita ke cerita. bukan masuk dan  bukan boleh layan perasaan pun. pastu on laptop. perkara pertama wajib dibuat , jenguk fesbuk. tgk notification , dan menjaga petville sepenuh jiwa . kadang kadang macam boring gak. ya lah bukannya petville boleh cakap dengan kita kan. nampaknya sampai sekarang aku masih boleh tahan dengan petville ini. games lain , dah bungkus awal awal. dulu seronok jugak bermain fishville, teasure hunt, zoo,dan sekarang memang dah lama aku tak jenguk games games tersebut. hanya satu kata kunci jer dapat merangkan semua ini.BORING.

memang bosan tahap cicak . kalau kita duduk sorang. tapi rabu ini ma dan adik adik akan datang bertandang di kuartes kerajaan , tempat aku bernaung (menumpang berteduh)sekarang(macam skema je ek.)

bulan ini ada peristiwa menarik bakal muncul. ishhh.... tak sabar.....

maaf untuk seseorang .....Aku  tak boleh terima kau  balik.....
aku susah sorang sorang , aku senang sendikit ,
kau nak menempel
apa kes?

No comments:

Post a Comment