Monday, November 15, 2010

Entri Istimewa

Kenapa istimewa? huhuhu...lalala..sb hari ini ada seorang kecik dulu dah berumur 28 tahun . jam 9.30. kat hospital kuala terengganu. budak comot yang telah menjadi seorang gadis yang comel.sila gelak la. aku tak marah......
syukur pada Allah, kerana Dia, aku masih di beri peluang menghirup udara percuma. masih dibekalkan satu nyawa untuk aku menjalani kehidupan sebagai manusia. masih ada denyutan nadi dan jantung untuk aku melalui hari hari yang mendatang.  terlalu banyak nikmat yang telah dikurnia dariNya. syukur alhamdulilah...

terima kepada ma, kerana menjaga dan membesarkan dengan kasih sayang yang tak berkurang malah bertambah seiring dengan aku semakin menginjak.
pada kawan kawan yang doakan aku panjang umur , murah rezeki, semoga ketemu jodoh. terima kasih berbanyak kerana sentiasa doakan  yang baik baik untuk aku. semoga kalian semua terus dilimpahi Rahmat dariNya. terima kasih ya....

28 tahun ...banyak sudah aku lalui.....kadang kadang aku tewas ...kadang kadang aku gembira... itu kan lumrah setiap manusia......

28 tahun aku tak jumpa lagi bas nadi yang leh aku naik :)

2 comments:

  1. hahaaha......aku gelak sbb ko y suh aku gelak hahaha.............

    hepy bezday ya my pren...semoga ceria sokmo,murah rezeki....amin....

    ReplyDelete
  2. gelak la..aku mmg comel
    hehehehehe...
    thank u...my pren...amin..

    ReplyDelete