Tuesday, April 27, 2010

tak dirancang

sekarang aku menulis tanpa dirancang.maksudnya apa yg aku tulis adalah apa yang bermain di fikiran dan bergelora di jiwa. sekarang ada musim pertukaran kerja ke tempat asal secara besar - besaran. nak saja aku kaut peluang ini tapi aku rasa berat. dan akhirnya aku rasa aku harus kekal di sini.sumpah hati memang teringin bergerak ke my hometown. tapi aku sedang mengejar satu peluang , satu ruang yang harus diisi.
ok ini bukan cerpen. sukar sebenarnya menerangkan apa yang sedang aku hadapi. ya aku sedang mementingkan diri sendiri. kerana aku sedar di sini tempatnya aku mengejar pelangi. heyy..........nama penulis blog la.hihihi..........
back to serious topic.........ini serius...............
aku sedang membuang resah.aku sayang famili aku. aku nak mereka sentiasa bersama.tapi aku sedang mengejar ijazah yang menjadi idaman. benar di mana mana aku boleh belajar. tapi aku cuma membuang kesukaran dan kebiasaan yang menjadi rutin belajarku selama ini.aku sudah memilih, dan aku takkan berpaling.

No comments:

Post a Comment