Friday, April 30, 2010

ari yang aku nak mengatal............

tittle of entry is not meaning and related for my contents of my entry.sori bahasa english aku memang terabur. dan aku memang sengaja tulis dalam bahasa inggeris. dan aku teraccindent menulis dalam bahasa english untuk menunjukkan tahap kepoyoaan aku. bahasa jiwa bangsa kan. dan bahasa ini menunjukkan jiwa aku yang sedang berterabur. ada aku kisah.....aku memang kisah............dan aku tak kisah kalu sapa yang baca entry ini kisahhhhh........tolong aku sendiri tak paham . jgn pening pening dgn aku , yang tak ada orang kisah.................(plz k jgn kisah dengan apa yang aku tulis)

aku tahu mesti ada yang tengah semyum atau menyapah masa sedang membaca entry ini.........tgk muka si pembaca entry ini duk semyum 2 ............walaupun dalam hati .................................ada taman........

nak tulis apa ya?sebenarnya aku sedang dilanda keboringan yang menlampau. kerja tak banyak .biasa la kalu kerja banyak aku kata tak banyak sebab esok nak bercuti.jadi dalam fikiran cuma teringat tidur jer puas puas esok.i plan to write another entry at rest time.hahahaha aku dah mula. tak nak mula merapu bahasa english lagi la. ahad nak tgk iron man.sebab tu dok pratiks bahasa english, ceh........nak tgk cerita orang putih , tapi bahasa english bukan jer terabur malah terlalu low pehamaman. tak kisah la (ada lagi perkataan kisah). tak per pratice makes prefect.guna bahasa kat fesbuk pun orang putih.tapi kalu dalam bm semacam jer bunyinya. nak semua mampu diterjemahkan dalam bahasa melayu. sebab tu pentingnya belajar orang putih.bukan ikut perangai orang putih..


p/s pada yang ikut entry ini terima kasih

aku menulis mengikut otak , hati , perasaan aku,sebab namanya aku disisi lain........
apa yang tak dapat aku tulis dan luah di sisi realitiku
walaupun kadang kadang apa yang aku tulis macam sama di duniaku........
entry ini kandungan sulungnya lahir pada november tahun lepas
tak percaya tengok entry ini pada kandungan yang terdahulu
aku tak niat nak rahsiakan ker, tipu ker, pasal blog ini
kalu tak aku tak bubuh linknya aku punyer fesbuk.......
susah kan nak jaga perasaan orang
walau kadang kadang aku terpaksa bunuh perasan sendiri
banyak kali .............
atas nama ............................
aku minta maaf walau terkadang aku tak jaga perasaan orang
pada yang terasa hati dengan aku aku minta maaf banyak2
aku tahu hidup ini tak lama.............
kenapa aku beremosi berlebihan
untuk entry ini?

asal jumaat jer mesti blog ini jiwang
dah 2 kali jumaat macam ini............

aku tak mampu menghentikan emosi yang larut dalam sebuah kesedihan yang sudah lama tercipta.............

No comments:

Post a Comment