Thursday, March 25, 2010

blog tanpa perasaan

aku selalu perasan tulis kat sini tanpa tajuk.sengaja dan kadang kdang terlupa nak letak.waktu tengahari sambil makan ,idea tercurah keluar untuk menulis. memang aku minat sangat menulis.dan aku tak tahu blog ini dibaca orang atau tidak. niat sebenar blog ini disiarkan adalah menulis apa yang tidak terluah oleh perasaan di alam realiti. jadi seenaknya, di sini aku tulis mengikut perasaan aku.andai kata di saat ini ada yang membaca blog yang mcm sengal ini, terima kasih. aku suka ikut blog org. tp jadi silent reader jer.banyak yang dapat belajar. tapi kadang kadang ada yang terikut benda benda yang entah apa kejadahnya.
hidup ini terlalu singkat untuk memikirkan semua hal yang terjadi di luar kawalan kita. aku suka blog yang jujur.tapi manusia sukar jujur walaupun dengan diri sendiri. aku pun kadang kadang begitu.
sekarang sedang godek tukar template , tp tak boleh. try 2 tapi still tak dapat.

No comments:

Post a Comment