Saturday, October 30, 2010

menulis dalam mood tunggu perlawanan bola.

Dulu masa arwah ayah ada saya suka tengok bola. Sampaikan saya boleh hafaz nama pemain bola. Tapi sekarang saya tak ambik kisah dah. Entah la. Mungkin sb arwah dah tak ada.

Saya sengaja kasi tajuk tu. Apa yang saya nak tulis tak ada kena mengena dengan tajuk tu. Kan saya suka buat giler dengan tajuk yang tak ada kena mengena dengan entri kan, kan,kan.....

Saya susah nak tunjuk perasaan sebenar.kalu benci pun saya masih boleh tersemyum. Kalau marah saya diam.lebih lebih lagi, kalu dengan orang kesayangan saya. Atau lebih tepat lagi,dengan famili. Kalu marah pun sekejap jer. Lepas tu, dah macam dah tak ada apa yang berlaku. Saya anak sulung.dari kecil telah diajar telah banyak mengalah.

Tapi kadang kadang saya seperti tak adil jer. Huh....susahnya sebenarnya nak terangkan.anggap jer kalu baca entri ini,sayasedang luahkan perasaan yang tak terluah. Sebenarnya banyak masalah saya sekarang . Cuma saya memang tak nak berkongsi dengan sesiapa.saya tak nak jadi orang yang pentingkan diri lagi.setiap orang ada masalah bukan?


No comments:

Post a Comment