Tuesday, June 21, 2011

To Mr Canon

Mr Canon,
Selalu cakap saya fikr selalu jauh dan kadang kadang tak logik.
Emmm..katanya dia baru sampai kat Shah Alam.saya dah sampai India.
Kadang kadang betul.Runsing yang bukan bukan. katanya terima apa berlaku sewajarnya. 
Allah pasti akan tolong.
Tapi dah banyak kali cakapnya betul
saya susah hati tak ada kenderaan nak pergi pejabat, tiba tiba ada jer Mr Nadiputra yang direct ke pejabat.
Laptop rosak.saya ingat abis la duit saya. tapi tak sampai 100 pun.dalam masa 2 jam dah boleh baiki. 
dan sekarang saya tak berapa yakin  boleh drive dengan baik.
tapi disuruhnya saya try terlebih dahulu.
insyaallah masih dalam proses.
baru mulakan step pertama.
Moga saya dapat memiliki lesen suatu hari nanti

Mr Canon,
terima kasih kerana selalu yakinkan saya
walaupun tak seromantik Mr Seth Tan
walaupun tak sehandsome Abang Seth Tan.
walaupun tak sekaya Seth Tan

Moga Allah restui hubungan kita.
Moga tahun depan impian kita jadi kenyataan

No comments:

Post a Comment