Monday, January 3, 2011

10 11

Assalamulaikum.....


Saya mulakan entri pertama di tahun baru dengan mendoakan kesejahteraan untuk anda semua.
Tahun 2010. 28 tahun. Tahun 2011 dah 29 tahun. Alamak tahun depan dah 30 tahun. Apa dah ada angka 3 kat depan. Hish...tak kawen kawen jugak. Orang sebaya aku dah anak yang sekolah. Naseb la kan. Saya tak ditakdirkan untuk kawen mude.
Tak nak cakap pasal kawen la. Ok 2010 saya dah bergraduasi. Walaupun sekadar diploma . Dapat diploma pun macam tertunda jer. Dah dikira lewat. Tapi tak kisah la bagi aku. Sekurang masih ada peluang untuk memilikinya. 2010 ...putus cinta di awal tahun . Setelah dua tahun. Dan akhirnya di penghujung 2010 bercinta balik. Harap ini yang terakhir dan kekal selamanya. Malu nak mulakan percintaan balik. Terasa macam remaja . Hehehehe...
2011 ...misi saya adalah sambung degree. Dan comfirm jawatan dalam tahun ini jugak. Dikurniakan kesihatan yang baik. Percaya atau tidak saya tak pennah deman teruk dah dua tahun. Moga kaki ini tak sakit teruk lagi.

1 comment: