Tuesday, February 2, 2010

sebelum waktu makan

tengah hari ,di waktu rehat,ofis.aku tak tahu nak tulis apa sebenarnya.nak terangkan apa sebenarnya yang sedang bergelodak di hati.aku tak mampu nak zahirkan di alam realiti.nak coretkan di blog ini, tak kan mampu menluahkan apa yang sedang di simpan di dalam hati. ya sekarang aku akan tulis dan sampahkan di sini blog ini.tapi bagaimana nak bermula.aku tak tahu.berapa nak ku ulang perkataan tak tahu ini.aku sekarang hanya pencinta dan pengemis cinta.ya............sebenarnya itulah hakikat.sedangkan si dia sedang berbahagia di sana.zahirnya nampak aku tenang dan tiada apa yang berlaku.aku nak luahkan apa yang aku rasa semua kepada 'hyppo'.tapi dia tak kan faham atau buat tak faham.kenapa dia yang mengelak.dia terus berdiam diri.hampir 3 tahun aku menunggu.berjanji macam macam.tapi akhirnya.hati ini terus menangis.aku seolah mengulang skrip yang sama.sungguh...........aku tak mahu hidup aku begini..................

No comments:

Post a Comment