Monday, January 18, 2010

aku tak tahu nak tulis apa tajuk untuk luahan kali ini. Awal tahun banyak betul dugaan mendatang.mula2 hubungan aku dgn rakan serumah.pastu masalah duit. masalah rumah kat kg.masalah laptop dan phone rosak.masalah rumah yang tak dapat lagi.ditambah pulak baru kehilangan seseorang yang aku sayang.aku tahu nampak remeh tapi cukup membuatkan aku bersedih.bukan salah sesiapa ini terjadi.puncanya aku.aku yang memilih untuk muncul dalam masalah ini.sabar la hati.walaupun sendikit keyakinan, secebis harapan yang masih bersisa.
aku cukup menyayangi si dia.hati ini tak kan pernah berubah walaupun luka yang ditinggalkan cukup membuat aku terluka seumur hidup.walau kadang kadang aku terasa sesuatu yang tidak kena dengan hubungan ini.dia telah membuang aku jauh dari hidupnya. benar benar terluka walaupun aku tidak tahu sebab perpisahan kami.terima kasih kerana membuat aku bersedih.tapi ,mengajar aku kenal sifat belang seorang lelaki.

No comments:

Post a Comment